Kitap bölümleri:
Demirel, K. (2021). Kariyer gelişiminde sosyal medya stratejileri. In M. Mecek, M. A. Çakırer, & Ö. Kocakula (Eds.), Kariyer planlaması ve yönetimi: Meslek adayları için yol rehberi (pp. 329-348). Nobel Akademik Yayıncılık.
Bilgilier, H. A., & Demirel, K. (2016). Postmodernizm ile değişen hedef kitle stratejisi: Türk Hava Yolları televizyon reklamları üzerine bir çalışma. In M. Kazaz, & Ş. Balcı (Eds.), İletişimde post yazılar (379-408). Literatürk Academia.
Makale:
Alemdar, M. Y., İşbilen, D., Demirel, K., & Telli, N. G. (2017). Özçekim davranışı narsisizm göstergesi olabilir mi? Özçekim ve narsisizm arasındaki ilişkiyi tanımlamaya yönelik nitel bir araştırma. Global Media Journal, 8(15), 71-97.
Bildiri:
Alemdar, M. Y., İşbilen, D., Demirel, K., & Telli, N. G. (2016, September 22-25). Can selfie behaviour be an indicator of narcissism? A qualitative research to define the relationship between selfies and narcissism [Conference presentation]. 5th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Budapest, Hungary.
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..